مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 17:552021-11-26ورزشي

لیگ برتر فوتبال بانوان| شهرداری سیرجان برنده دیدار با سپاهان اصفهان


از هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم بانوان سیرجان موفق شد بانوان اصفهانی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و از هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، از ساعت 13 دو تیم بانوان شهرداری سیرجان و بانوان سپاهان اصفهان در ورزشگاه شماره دو گل گهر به مصاف هم رفتند و تیم بانوان سیرجانی موفق شدند بانوان اصفهانی را با نتیجه دو بر صفر  شکست دهند.

گل های تیم شهرداری سیرجان را افسانه چترنور و شبنم بهشت به ثمر رساندند.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم بانوان شهرداری سیرجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیرجان گفت: ما بعد از جام باشگاه های آسیا زمان کمی داشتیم که بتوانیم ریکاوری داشته باشیم متاسفانه هنوز مصدومان ما به تیم اضافه نشدند و از آن ترکیب خوب و آماده جام باشگاه های آسیا متاسفانه چهار نفر هنوز از بند مصدومیت رها نشدند و آنها را در اختیار نداریم.

وی افزود: ما امروز تمام تلاشمان را کردیم با توجه به خستگی زیادی که هنوز در بازیکنان ما هست  ولی توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و با لطف خدا و تلاش بازیکنان پیروز این بازی شدیم وبه بازیکنانم خسته نباشید می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال بانوان| شهرداری سیرجان برنده دیدار با سپاهان اصفهان

لیگ برتر فوتبال بانوان| شهرداری سیرجان برنده دیدار با سپاهان اصفهان